Czy mogę kupić bilet na prezent lub voucher?
Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.
Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.
Prosimy pamiętać, że nawet na dwie godziny przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie. W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów [...]
Tak, mamy w teatrze zniżki na bilety dla osób z niepełnosprawnościami - w celu rezerwacji biletów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Widzów. Po przesłaniu do nas numeru legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności dla dziecka [...]
W tym momencie nie honorujemy Kart Dużej Rodziny.
Bilet może zostać zarezerwowany do wykupienia w kasie teatru w dniu wydarzenia tylko w momencie, kiedy są dostępne miejsca na spektakl oraz po wcześniejszej konsultacji z Biurem Obsługi Widzów Teatru Małego Widza.
Bilety opłacone przez systemy płatności (PayU lub Przelewy24), Blika lub kartę są przesyłane na podany adres mailowy w ciągu maksymalnie 15 minut. Te opłacane przelewem tradycyjnym mogą pojawić się na skrzynce mailowej w ciągu 3 dni roboczych od zakupu, po [...]
Oczywiście. Nie ma potrzeby drukowania biletu. Wystarczy okazać PDF na telefonie.
Tak. Bilety można zwrócić najpóźniej dwa pełne dni robocze przed datą przedstawienia (np. bilety zakupione na weekend Widzowie mogą zwrócić najpóźniej do środy w danym tygodniu, kiedy odbywa się spektakl). Zwrot biletów należy zgłosić mailowo na adres bilety@teatrmalegowidza.pl podając numer rezerwacji. W szczególnych [...]
Bilety grupowe obowiązują przy rezerwacji spektakli dla grup zorganizowanych (żłobki, przedszkola). Z grupami Teatr ustala indywidualnie termin spektaklu. W sprawie dostępności terminów w dni powszednie oraz w celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt pod nr tel: 534 902 777, bądź [...]
Tak. Każda osoba uczestnicząca w spektaklu musi posiadać oddzielny bilet, dotyczy to zarówno dziecka, jak i rodzica/opiekuna.