W naszym teatrze każdy widz musi mieć bilet, zarówno dorosły jak i dziecko.
*Wyjątkiem są dzieci do 12 miesiąca życia. (nie dotyczy spektaklu „Łąka” – tu dzieci od 8 miesiąca życia już muszą posiadać oddzielne bilety)
Tak. Każda osoba uczestnicząca w spektaklu musi posiadać oddzielny bilet, dotyczy to zarówno dziecka, jak i rodzica/opiekuna.
Bilety grupowe obowiązują przy rezerwacji spektakli dla grup zorganizowanych (żłobki, przedszkola). Z grupami Teatr ustala indywidualnie termin spektaklu. W sprawie dostępności terminów w dni powszednie oraz w celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt pod nr tel: 534 902 777, bądź o maila na grupy@teatrmalegowidza.pl
Spektakle odbywają się przy zakupie minimum 20 biletów. Maksymalnie w spektaklach może wziąć udział 50 dzieci (+- 2 dzieci). Przy zakupie 20 biletów maksymalnie 5 opiekunów uczestniczy w spektaklu bezpłatnie. Koszt biletu to 50zł dziecko/plus każdy dodatkowy opiekun.
Tak. Bilety można zwrócić najpóźniej dwa pełne dni robocze przed datą przedstawienia (np. bilety zakupione na weekend Widzowie mogą zwrócić najpóźniej do środy w danym tygodniu, kiedy odbywa się spektakl). Zwrot biletów należy zgłosić mailowo na adres bilety@teatrmalegowidza.pl podając numer rezerwacji.
W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów na inny termin, jeśli w repertuarze są dostępne miejsca. Informację należy zgłosić MAILOWO najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, na który mają Państwo zakupione bilety, PODAJĄC NOWY TERMIN spektaklu (wybrany wyłącznie z dostępnego repertuaru widocznego na stronie) i NUMER ZAMÓWIENIA. Bilety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie po podaniu wszystkich wymaganych informacji w wiadomości mailowej przesłanej do nas najpóźniej dwie godziny przed wydarzeniem.
Po rozpoczęciu spektaklu niewykorzystane lub nieprzeniesione odpowiednio wcześniej bilety tracą ważność.
Różnica w cenie biletów przeniesionych na inny spektakl nie podlega zwrotowi.
Bilety można przenieść na inny termin maksymalnie 3 razy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu.
Bilety przeniesione na inny termin nie podlegają zwrotowi.
Oczywiście. Nie ma potrzeby drukowania biletu. Wystarczy okazać PDF na telefonie.
Bilety opłacone przez systemy płatności (PayU lub Przelewy24), Blika lub kartę są przesyłane na podany adres mailowy w ciągu maksymalnie 15 minut. Te opłacane przelewem tradycyjnym mogą pojawić się na skrzynce mailowej w ciągu 3 dni roboczych od zakupu, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po przesłaniu na adres mailowy BOW potwierdzenia płatności. Prosimy także o sprawdzenie SPAMu lub zakładki OFERTY, zdarza się, że bilety wpadają do tych kategorii. W razie problemów zapraszamy do kontaktu mailowego na bilety@teatrmalegowidza.pl.
Bilet może zostać zarezerwowany do wykupienia w kasie teatru w dniu wydarzenia tylko w momencie, kiedy są dostępne miejsca na spektakl oraz po wcześniejszej konsultacji z Biurem Obsługi Widzów Teatru Małego Widza.
W tym momencie nie honorujemy Kart Dużej Rodziny.
Tak, mamy w teatrze zniżki na bilety dla osób z niepełnosprawnościami – w celu rezerwacji biletów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Widzów. Po przesłaniu do nas numeru legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności dla dziecka można uzyskać zniżkę na zakup biletów.
Dodatkowo na naszych profilach w social mediach prowadzimy czasem konkursy lub promocje dotyczące biletów – zachęcamy do obserwowania naszych stron i zapisania się do naszego newslettera.
Prosimy pamiętać, że nawet na dwie godziny przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie.
W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów na inny termin, wybrany wyłącznie z widocznego na stronie repertuaru, jeśli jeszcze są dostępne miejsca. Informację należy zgłosić MAILOWO najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, na który mają Państwo zakupione bilety, PODAJĄC NOWY TERMIN spektaklu (wybrany wyłącznie z dostępnego repertuaru widocznego na stronie) i NUMER ZAMÓWIENIA. Bilety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie po podaniu wszystkich wymaganych informacji w wiadomości mailowej przesłanej do nas najpóźniej dwie godziny przed wydarzeniem.
Po rozpoczęciu spektaklu niewykorzystane lub nieprzeniesione odpowiednio wcześniej bilety tracą ważność.
Bilety można przenieść na inny termin maksymalnie 3 razy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu. Bilety przeniesione na inny termin nie podlegają zwrotowi.
„Wełna”, „Ulotne”, „Rozplatanie Tęczy”, „Cztery Pory Roku”, „Ahoj”, „Mee”– 30 min spektaklu oraz 15 minut wspólnej zabawy na scenie
„Łąka”, „Bossa Noga” – 45 minut
Nie wpuszczamy na spektakl osób spóźnionych. W naszym teatrze zasada ta obowiązuje z kilku powodów, ale najważniejsze z nich to:
- zapewnienie komfortu widzom, szczególnie tym najmłodszym podczas oglądania spektaklu i nierozpraszania ich uwagi,
- wejście na salę teatralną prowadzi bezpośrednio przez scenę, na której odbywa się spektakl, dlatego widzowie wchodzący na spektakl w połowie 30 minutowego przedstawienia całkowicie dekoncentrowaliby uwagę widzów, zwłaszcza dzieci oraz przerywają akcję toczącą się na scenie.
W czasie spektaklu obowiązuje zakaz robienia zdjęć oraz filmowania. Z racji na kameralność naszej widowni używanie telefonów komórkowych bardzo rozpraszałoby Małych Widzów. Natomiast w czasie wspólnej zabawy na scenie można już korzystać z telefonów komórkowych oraz aparatów fotograficznych.
W naszych spektaklach głównej roli nie grają słowa wypowiadane przez aktorów, tylko oprawa wizualna oraz muzyczna. Duże znaczenie ma ruch oraz działanie, które nie stanowią bariery dla obcojęzycznych widzów.
W naszym repertuarze przy każdym z tytułów widnieją orientacyjne przedziały wiekowe. Wszystkie działania w spektaklach kierowane są do docelowej grupy wiekowej, jednak również starsze dzieci mogą uczestniczyć w przedstawieniach.
Nie udostępniamy obsad na poszczególne spektakle. Jeżeli chcieliby Państwo dowiedzieć się, którzy nasi artyści grają danego dnia zapraszamy do zadawania pytań mailowo, bądź na naszych social mediach.
Nie mamy numerowanych miejsc na widowni. Widownia jest dostosowana tak, aby Mali Widzowie czuli się jak najbardziej komfortowo w naszym teatrze. Krzesła zastępują dywany, poduszki oraz materace.
Tak. Chcemy, aby nasi widzowie czuli się jak najbardziej komfortowo podczas spektaklu oraz wspólnej zabawy.
Dzięki zdjęciu obuwia przez wszystkich dzieci mogą swobodnie się poruszać, a mali widzowie, którzy jeszcze raczkują lub chodzą niepewnie, mają czyste i bezpieczne podłoże do eksplorowania. To również pozwala utrzymać przyjemną, domową atmosferę w trakcie przedstawienia.
Zawsze prosimy, aby wszystkie przekąski oraz napoje w czasie spektaklu pozostały w torbach lub plecakach. Chcemy, aby widzowie mogli skupić się wyłącznie na tym, co przygotowaliśmy dla nich na scenie.
Na sali teatralnej obowiązuje całkowity zakaz spożywania jedzenia i napojów. To ważne zarówno dla komfortu innych widzów, jak i dla bezpieczeństwa najmłodszych.
Prosimy również o niewnoszenie gorących napojów na widownię – kubki z wrzątkiem lub bardzo ciepłą herbatą / kawą stwarzają ryzyko poparzenia dzieci, które siedzą bardzo blisko dorosłych.
Siedziba naszego teatru znajduje się w sercu Starego Miasta. W okolicy znajdują się zarówno miejskie miejsca parkingowe bezpłatne w weekendy, jak i parkingi strzeżone płatne:
Scena na Jezuickiej:
– parking strzeżony ZTP Boleść i ZTP Bugaj
– miejskie miejsca parkingowe: ul. Mostowa, Boleść, Bugaj, Podwale
W siedzibie przy ul. Jezuickiej znajduje się winda dla wózków oraz przenośna rampa na schody – prosimy pytać obsługę.
Przy siedzibie Teatru dostępne są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami: przy ul. Brzozowej (na Gnojnej Górze) 2 miejsca parkingowe.
Dodatkowo w kasie teatru, dla dzieci nadwrażliwych słuchowo, dostępne są do wypożyczenia ochronne słuchawki wygłuszające.
Tak. Przyjmujemy płatność zarówno kartą, jaki i gotówką.
Tak. W naszej siedzibie znajduje się wyznaczona strefa do pozostawiania wózków. To miejsca monitorowane i nadzorowane przez obsługę, tak aby rodzice mogli spokojnie uczestniczyć w spektaklu.
Na Scenie na Jezuickiej dostępna jest winda, dzięki której rodzice z wózkami oraz osoby z ograniczoną mobilnością mogą wygodnie dotrzeć do szatni i foyer.
Dzięki temu nasza przestrzeń jest przyjazna i dostępna dla wszystkich widzów – od najmłodszych po seniorów.
Tak. W naszych toaletach znajdą Państwo wszystkie udogodnienia dla Małych Widzów.
Przed każdym spektaklem w naszej siedzibie przy ul. Jezuickiej zapraszamy do spędzenia czasu w przytulnym foyer. Otwieramy je 45 minut przed rozpoczęciem przedstawienia, aby najmłodsi mogli spokojnie wejść w teatralny nastrój. Czeka tam na Was kameralny kącik zabaw, w którym znajdują się:
– miękkie poduchy do odpoczynku i wyciszenia,
– książeczki i krótkie opowieści do wspólnego czytania,
– zestawy klocków, układanek i drobnych zabaw sensorycznych.
To idealna przestrzeń, by chwilę pobyć razem, pobawić się i przygotować do spektaklu.
W siedzibie przy Jezuickiej rzeczy podręczne można zabrać ze sobą na widownię lub zostawić przed wejściem na salę. Pomieszczenie jest monitorowane, a wejście główne zamykane po rozpoczęciu spektaklu.
Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.
Nie prowadzimy wypożyczalni kostiumów, ani rekwizytów.
Ze względu na kameralność naszego teatru nie posiadamy przestrzeni typowych dla tradycyjnych teatrów, które można byłoby zwiedzać. Siedziba przy ul. Jezuickiej znajduje się w podziemiach Piwnic Staromiejskich i zachęcamy gorąco do odwiedzenia całego szlaku piwnic na Starym Mieście.
Przy każdym wydarzeniu na stronie internetowej oraz zakupionym bilecie dołączamy dane adresowe siedziby z podlinkowanymi mapami. Zachęcamy do sprawdzenia i zaplanowania trasy dojazdu z odpowiednim wyprzedzeniem.
KOMUNIKACJA MIEJSKA:
Przystanek autobusowy – KAPITULNA (ok. 400 m). Dojazd do przystanku liniami: 180, 116, 178, 503, 222, 503, 518.
Przystanek autobusowy – STARE MIASTO (ok. 450 m). Dojazd do przystanku liniami 160, 190.
Przystanek tramwajowy – STARE MIASTO (ok. 450 m). Dojazd do przystanku liniami tramwajowymi: 4, 6, 13, 20, 23, 26.
Przystanek autobusowy (Wisłostrada) – BOLEŚĆ (ok. 210 m).
Bilety na spektakle można kupić na naszej stronie internetowej, wybierając zakładkę REPERTUAR.
Można także dokonać rezerwacji biletów telefonicznie: +48 512 622 215, bądź drogą mailową: bilety@teatrmalegowidza.pl. Rezerwacja telefoniczna lub mailowa jest ważna jedynie po otrzymaniu potwierdzenia ze strony Teatru drogą mailową. Bilety zarezerwowane telefonicznie / mailowo należy opłacić na podany w potwierdzeniu rezerwacji numer konta w ciągu 3 dni (najpóźniej jeden dzień przed datą wydarzenia).
Faktury wystawiamy na wyraźne życzenie Widzów, najpóźniej 7 dni od dnia dokonania płatności za bilety. Dane do faktury (nazwa firmy, dokładny adres, numer NIP lub dane imienne) oraz numer rezerwacji, należy przesłać mailem na adres e-mail: info@teatrmalegowidza.pl

