Pytania i odpowiedzi

FAQ – Pytania i odpowiedzi2023-08-28T09:48:41+02:00
Czy dla dziecka muszę kupować bilet?2023-06-17T14:43:17+02:00

W naszym teatrze każdy widz musi mieć bilet, zarówno dorosły jak i dziecko.

*Wyjątkiem są dzieci do 12 miesiąca życia. (nie dotyczy spektaklu „Łąka” – tu dzieci od 8 miesiąca życia już muszą posiadać oddzielne bilety)

Czy dla opiekuna/rodzica muszę kupić bilet?2023-06-17T14:48:06+02:00

Tak. Każda osoba uczestnicząca w spektaklu musi posiadać oddzielny bilet.

Jak kupić bilety grupowe i jaka jest zniżka?2023-06-17T15:03:11+02:00

Bilety grupowe obowiązują przy rezerwacji spektakli dla grup zorganizowanych (żłobki, przedszkola). Z grupami Teatr ustala indywidualnie termin spektaklu. W sprawie dostępności terminów w dni powszednie oraz w celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt pod nr tel: 534 902 777, bądź o maila na grupy@teatrmalegowidza.pl

Czy zakupione bilety można zwrócić lub wymienić na inny termin?2024-09-14T14:23:09+02:00

Tak. Bilety można zwrócić najpóźniej dwa pełne dni robocze przed datą przedstawienia (np. bilety zakupione na weekend Widzowie mogą zwrócić najpóźniej do środy w danym tygodniu, kiedy odbywa się spektakl). Zwrot biletów należy zgłosić mailowo na adres bilety@teatrmalegowidza.pl podając numer rezerwacji.

W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów na inny termin, jeśli w repertuarze są dostępne miejsca.  Informację należy zgłosić MAILOWO najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, na który mają Państwo zakupione bilety, PODAJĄC NOWY TERMIN spektaklu (wybrany wyłącznie z dostępnego repertuaru widocznego na stronie) i NUMER ZAMÓWIENIA. Bilety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie po podaniu wszystkich wymaganych informacji w wiadomości mailowej przesłanej do nas najpóźniej dwie godziny przed wydarzeniem.

Po rozpoczęciu spektaklu niewykorzystane lub nieprzeniesione odpowiednio wcześniej bilety tracą ważność.

Różnica w cenie biletów przeniesionych na inny spektakl nie podlega zwrotowi.

Bilety można przenieść na inny termin maksymalnie 3 razy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu.

Bilety przeniesione na inny termin nie podlegają zwrotowi.

Czy w kasie teatru mogę pokazać bilet na smartfonie?2023-06-17T15:09:23+02:00

Oczywiście. Nie ma potrzeby drukowania biletu.

Co zrobić jeśli kupiłem bilet on-line i nie otrzymałem potwierdzenia e-mail ani biletu w PDF?2023-06-17T15:10:51+02:00

Bilety mogą pojawić się na skrzynce mailowej w ciągu 3 dni roboczych od zakupu. Prosimy także o sprawdzenie SPAMu lub zakładki OFERTY, zdarza się, że bilety wpadają do tych kategorii. W razie problemów zapraszamy do kontaktu mailowego na bilety@teatrmalegowidza.pl

Czy w kasie teatru mogę kupić dodatkowy bilet?2023-06-17T18:01:15+02:00

Bilet może zostać zarezerwowany do wykupienia w kasie teatru w dniu wydarzenia tylko w momencie, kiedy są dostępne miejsca na spektakl oraz po wcześniejszej konsultacji z Biurem Obsługi Widzów Teatru Małego Widza.

Czy otrzymam zniżkę na Kartę Dużej Rodziny?2023-06-17T18:02:08+02:00

W tym momencie nie honorujemy Kart Dużej Rodziny.

Czy w teatrze obowiązują inne zniżki na bilety?2023-06-17T18:03:31+02:00

Tak, mamy w teatrze zniżki na bilety dla osób z niepełnosprawnościami – w celu rezerwacji biletów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Widzów. Po przesłaniu do nas numeru legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności dla dziecka można uzyskać zniżkę na zakup biletów.

Dodatkowo na naszych profilach w social mediach prowadzimy czasem konkursy lub promocje dotyczące biletów – zachęcamy do obserwowania naszych stron.

Czy i jak informować, że nie dotrę na spektakl?2024-04-16T21:11:08+02:00

Prosimy pamiętać, że nawet na dwie godziny przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie.

Czy mogę kupić bilet na prezent lub voucher?2023-06-26T13:29:12+02:00

Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.

Gdzie kupić bilety?2023-06-06T17:57:17+02:00

Bilety na spektakle można kupić na naszej stronie internetowej, wybierając zakładkę REPERTUAR z podziałem na sceny –  Scena na Bednarskiej (instalacje teatralne), Scena na Jezuickiej (spektakle/koncerty).

Można także dokonać rezerwacji biletów telefonicznie: +48 512 622 215, bądź drogą mailową: bilety@teatrmalegowidza.pl. Rezerwacja telefoniczna lub mailowa jest ważna jedynie po otrzymaniu potwierdzenia ze strony Teatru drogą mailową.

Jak mogę otrzymać fakturę za zakupione bilety?2023-06-26T10:25:57+02:00

Faktury wystawiamy na wyraźne życzenie Widzów, najpóźniej 7 dni od dnia dokonania płatności za bilety. Dane do faktury (nazwa firmy, dokładny adres, numer NIP) oraz numer rezerwacji, należy przesłać mailem na adres e-mail: info@teatrmalegowidza.pl

Tytuł

Przejdź do góry