Pytania i odpowiedzi

FAQ – Pytania i odpowiedzi2023-08-28T09:48:41+02:00
Czy dla dziecka muszę kupować bilet?2023-06-17T14:43:17+02:00

W naszym teatrze każdy widz musi mieć bilet, zarówno dorosły jak i dziecko.

*Wyjątkiem są dzieci do 12 miesiąca życia. (nie dotyczy spektaklu „Łąka” – tu dzieci od 8 miesiąca życia już muszą posiadać oddzielne bilety)

Czy dla opiekuna/rodzica muszę kupić bilet?2023-06-17T14:48:06+02:00

Tak. Każda osoba uczestnicząca w spektaklu musi posiadać oddzielny bilet.

Jak kupić bilety grupowe i jaka jest zniżka?2023-06-17T15:03:11+02:00

Bilety grupowe obowiązują przy rezerwacji spektakli dla grup zorganizowanych (żłobki, przedszkola). Z grupami Teatr ustala indywidualnie termin spektaklu. W sprawie dostępności terminów w dni powszednie oraz w celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt pod nr tel: 534 902 777, bądź o maila na grupy@teatrmalegowidza.pl

Czy zakupione bilety można zwrócić lub wymienić na inny termin?2024-09-14T14:23:09+02:00

Tak. Bilety można zwrócić najpóźniej dwa pełne dni robocze przed datą przedstawienia (np. bilety zakupione na weekend Widzowie mogą zwrócić najpóźniej do środy w danym tygodniu, kiedy odbywa się spektakl). Zwrot biletów należy zgłosić mailowo na adres bilety@teatrmalegowidza.pl podając numer rezerwacji.

W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów na inny termin, jeśli w repertuarze są dostępne miejsca.  Informację należy zgłosić MAILOWO najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, na który mają Państwo zakupione bilety, PODAJĄC NOWY TERMIN spektaklu (wybrany wyłącznie z dostępnego repertuaru widocznego na stronie) i NUMER ZAMÓWIENIA. Bilety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie po podaniu wszystkich wymaganych informacji w wiadomości mailowej przesłanej do nas najpóźniej dwie godziny przed wydarzeniem.

Po rozpoczęciu spektaklu niewykorzystane lub nieprzeniesione odpowiednio wcześniej bilety tracą ważność.

Różnica w cenie biletów przeniesionych na inny spektakl nie podlega zwrotowi.

Bilety można przenieść na inny termin maksymalnie 3 razy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu.

Bilety przeniesione na inny termin nie podlegają zwrotowi.

Czy w kasie teatru mogę pokazać bilet na smartfonie?2023-06-17T15:09:23+02:00

Oczywiście. Nie ma potrzeby drukowania biletu.

Co zrobić jeśli kupiłem bilet on-line i nie otrzymałem potwierdzenia e-mail ani biletu w PDF?2023-06-17T15:10:51+02:00

Bilety mogą pojawić się na skrzynce mailowej w ciągu 3 dni roboczych od zakupu. Prosimy także o sprawdzenie SPAMu lub zakładki OFERTY, zdarza się, że bilety wpadają do tych kategorii. W razie problemów zapraszamy do kontaktu mailowego na bilety@teatrmalegowidza.pl

Czy w kasie teatru mogę kupić dodatkowy bilet?2023-06-17T18:01:15+02:00

Bilet może zostać zarezerwowany do wykupienia w kasie teatru w dniu wydarzenia tylko w momencie, kiedy są dostępne miejsca na spektakl oraz po wcześniejszej konsultacji z Biurem Obsługi Widzów Teatru Małego Widza.

Czy otrzymam zniżkę na Kartę Dużej Rodziny?2023-06-17T18:02:08+02:00

W tym momencie nie honorujemy Kart Dużej Rodziny.

Czy w teatrze obowiązują inne zniżki na bilety?2023-06-17T18:03:31+02:00

Tak, mamy w teatrze zniżki na bilety dla osób z niepełnosprawnościami – w celu rezerwacji biletów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Widzów. Po przesłaniu do nas numeru legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności dla dziecka można uzyskać zniżkę na zakup biletów.

Dodatkowo na naszych profilach w social mediach prowadzimy czasem konkursy lub promocje dotyczące biletów – zachęcamy do obserwowania naszych stron.

Czy i jak informować, że nie dotrę na spektakl?2024-04-16T21:11:08+02:00

Prosimy pamiętać, że nawet na dwie godziny przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie.

Ile trwają poszczególne przedstawienia?2023-06-17T18:09:19+02:00

„Mee”, „Wełna”, „Ulotne”, „Rozplatanie Tęczy”, „Cztery Pory Roku”, „Ahoj” – 30 min spektaklu oraz 15 minut wspólnej zabawy na scenie

„Łąka”, „Bossa Noga” – 45 minut

„Sensoryczny Labirynt Muzyczny”, „Kosmos” – 60 minut

Czy osoby spóźnione mogą wejść na spektakl/koncert?2023-06-17T18:10:15+02:00

Nie wpuszczamy na spektakl osób spóźnionych. W naszym teatrze zasada ta obowiązuje z kilku powodów, ale najważniejsze z nich to:

  • zapewnienie komfortu widzom, szczególnie tym najmłodszym podczas oglądania spektaklu i nierozpraszania ich uwagi,
  • wejście na salę teatralną prowadzi bezpośrednio przez scenę, na której odbywa się spektakl, dlatego widzowie wchodzący na spektakl w połowie 30 minutowego przedstawienia całkowicie dekoncentrowaliby uwagę widzów, zwłaszcza dzieci oraz przerywają akcję toczącą się na scenie.
Czy w trakcie spektaklu można robić zdjęcia i nagrywać fragmenty przedstawienia?2023-06-17T18:11:17+02:00

W czasie spektaklu obowiązuje zakaz robienia zdjęć oraz filmowania. Z racji na kameralność naszej widowni używanie telefonów komórkowych bardzo rozpraszałoby Małych Widzów. Natomiast w czasie wspólnej zabawy na scenie można już korzystać z telefonów komórkowych oraz aparatów fotograficznych.

 

W jakim języku są grane przedstawienia? Czy są napisy na tablicy świetlnej?2023-06-17T18:12:01+02:00

W naszych spektaklach głównej roli nie grają słowa wypowiadane przez aktorów, tylko oprawa wizualna oraz muzyczna. Duże znaczenie ma ruch oraz działanie, które nie stanowią bariery dla obcojęzycznych widzów.

Czy są ograniczenia wiekowe dla widzów?2023-06-17T18:12:47+02:00

W naszym repertuarze przy każdym z tytułów widnieją orientacyjne przedziały wiekowe. Wszystkie działania w spektaklach kierowane są do docelowej grupy wiekowej, jednak również starsze dzieci mogą uczestniczyć w przedstawieniach.

Gdzie znajdę obsadę na poszczególne przedstawienia?2023-06-17T18:13:42+02:00

Nie udostępniamy obsad na poszczególne spektakle. Jeżeli chcieliby Państwo dowiedzieć się, którzy nasi artyści grają danego dnia zapraszamy do zadawania pytań mailowo, bądź na naszych social mediach.

Czy miejsca na widowni są numerowane?2023-06-17T18:14:30+02:00

Nie mamy numerowanych miejsc na widowni. Widownia jest dostosowana tak, aby Mali Widzowie czuli się jak najbardziej komfortowo w naszym teatrze. Krzesła zastępują dywany, poduszki oraz materace.

Czy dorośli i dzieci zdejmują buty przed wejściem na widownię?2023-06-17T18:15:12+02:00

Tak. Chcemy, aby nasi widzowie czuli się jak najbardziej komfortowo podczas spektaklu oraz wspólnej zabawy.

Czy mogę wnieść wodę/jedzenie dla dziecka na spektakl?2023-06-17T18:16:12+02:00

Zawsze prosimy, aby wszystkie przekąski oraz napoje w czasie spektaklu pozostały w torbach, bądź w przypadku instalacji teatralnych w siedzibie przy Bednarskiej 9, specjalnych szafkach zamykanych na klucz. Chcemy, aby widzowie mogli skupić się wyłącznie na tym, co przygotowaliśmy dla nich na scenie.

Czy przy teatrze jest parking?2023-06-26T10:40:58+02:00

Obie siedziby naszego teatru znajdują się w sercu Starego Miasta. W okolicy znajdują się zarówno miejskie miejsca parkingowe bezpłatne w weekendy, jak i parkingi strzeżone płatne:

Scena na Jezuickiej:

– parking strzeżony ZTP Boleść i ZTP Bugaj
– miejskie miejsca parkingowe: ul. Mostowa, Boleść, Bugaj, Podwale

Informujemy, że od dnia 21 kwietnia zamknięta jest ul. Boleść z wjazdem od Wisłostrady. Zalecamy postój na parkingu ZTP przy Wisłostradzie lub objazd ul. Sanguszki przez Rynek Nowego Miasta do ulicy Mostowej i Bugaj.

Scena na Bednarskiej

– parking strzeżony ZTP Bednarska, Work Service SA na rogu ul. Karowej I Furmańskiej

– miejskie miejsca parkingowe: ul. Furmańska, Bednarska, Dobra

Podczas wizyty w siedzibie przy ul. Bednarskiej zachęcamy do skorzystania ze zniżką z najbliższego parkingu strzeżonego – Work Service SA przy ul. Furmańskiej 11 oddalonego od nas około 1 minutę spacerem Aby otrzymać zniżkę należy podstemplować bilet parkingowy w kasie teatru.

Czy teatr jest dostępny dla osób niepełnosprawnych?2023-06-26T10:42:39+02:00

W siedzibie przy ul. Jezuickiej znajduje się winda dla wózków oraz przenośna rampa na schody – prosimy pytać obsługę.

W przypadku parkingu przy obu siedzibach Teatru dostępne są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami: przy ul. Brzozowej (na Gnojnej Górze) 2 miejsca parkingowe, przy ul. Furmańskiej oraz ul. Bednarskiej.

W siedzibie przy ul. Bednarskiej w kasie teatru, dla dzieci nadwrażliwych słuchowo, dostępne są do wypożyczenia ochronne słuchawki wygłuszające.

Czy w teatrze można płacić kartą?2023-06-26T10:43:07+02:00

 Tak. Przyjmujemy płatność zarówno kartą, jaki i gotówką.

Czy jest miejsce gdzie mogę zostawić wózek?2023-06-26T10:43:47+02:00

Tak. W obu siedzibach mamy miejsca przeznaczone na wózki.

Czy w budynku jest winda?2023-06-26T10:44:31+02:00

Na Scenie na Jezuickiej jest winda. Siedziba przy u. Bednarskiej znajduje się na parterze kamienicy.

Czy w toalecie znajduje się przewijak, nakładka na toaletę i stopień dla dzieci?2023-06-26T10:44:56+02:00

Tak. W naszych toaletach znajdą Państwo wszystkie udogodnienia dla Małych Widzów.

Czy w teatrze jest poczekalnia/sala zabaw?2023-06-26T10:45:36+02:00

Przed każdym spektaklem w siedzibie przy ul. Jezuickiej zapraszamy do spędzenia czasu we wnętrzach naszego foyer– dla najmłodszych widzów mamy przygotowany kameralny kącik zabaw. W siedzibie przy ul. Bednarskiej mamy przygotowane we foyer książki dla dzieci oraz salę pełną miękkich poduch, w której można odpocząć przed spektaklem.

Czy w budynku są zamykane szafki na rzeczy osobiste?2023-06-26T10:46:21+02:00

Podczas wizyty w siedzibie na Bednarskiej każda rodzina otrzymuje kluczyk do szafki, w której prosimy o pozostawienie wszystkich toreb, telefonów komórkowych oraz rzeczy zbędnych podczas spektaklu. W siedzibie przy Jezuickiej rzeczy podręczne można zabrać ze sobą na widownię lub zostawić przed wejściem na salę. Obie siedziby są monitorowane, a wejście główne zamykane po rozpoczęciu spektaklu.

Czy mogę kupić bilet na prezent lub voucher?2023-06-26T13:29:12+02:00

Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.

Czy teatr prowadzi wypożyczalnię kostiumów?2023-06-18T14:35:43+02:00

Nie prowadzimy wypożyczalni kostiumów, ani rekwizytów.

Czy teatr można zwiedzać?2023-06-18T14:36:21+02:00

Ze względu na kameralność naszego teatru nie posiadamy przestrzeni typowych dla tradycyjnych teatrów, które można byłoby zwiedzać. Siedziba przy ul. Jezuickiej znajduje się w podziemiach Piwnic Staromiejskich i zachęcamy gorąco do odwiedzenia całego szlaku piwnic na Starym Mieście.

Jak dojechać do teatru?2023-06-18T14:37:25+02:00

Przy każdym wydarzeniu na stronie internetowej oraz zakupionym bilecie dołączamy dane adresowe odpowiedniej siedziby z podlinkowanymi mapami. Zachęcamy do sprawdzenia i zaplanowania trasy dojazdu z odpowiednim wyprzedzeniem.

Test2023-06-06T17:40:23+02:00

Test

Gdzie kupić bilety?2023-06-06T17:57:17+02:00

Bilety na spektakle można kupić na naszej stronie internetowej, wybierając zakładkę REPERTUAR z podziałem na sceny –  Scena na Bednarskiej (instalacje teatralne), Scena na Jezuickiej (spektakle/koncerty).

Można także dokonać rezerwacji biletów telefonicznie: +48 512 622 215, bądź drogą mailową: bilety@teatrmalegowidza.pl. Rezerwacja telefoniczna lub mailowa jest ważna jedynie po otrzymaniu potwierdzenia ze strony Teatru drogą mailową.

Jak mogę otrzymać fakturę za zakupione bilety?2023-06-26T10:25:57+02:00

Faktury wystawiamy na wyraźne życzenie Widzów, najpóźniej 7 dni od dnia dokonania płatności za bilety. Dane do faktury (nazwa firmy, dokładny adres, numer NIP) oraz numer rezerwacji, należy przesłać mailem na adres e-mail: info@teatrmalegowidza.pl

Tytuł

Przejdź do góry