W naszym teatrze każdy widz musi mieć bilet, zarówno dorosły jak i dziecko.
*Wyjątkiem są dzieci do 12 miesiąca życia. (nie dotyczy spektaklu „Łąka” – tu dzieci od 8 miesiąca życia już muszą posiadać oddzielne bilety)
Tak. Każda osoba uczestnicząca w spektaklu musi posiadać oddzielny bilet.
Bilety grupowe obowiązują przy rezerwacji spektakli dla grup zorganizowanych (żłobki, przedszkola). Z grupami Teatr ustala indywidualnie termin spektaklu. W sprawie dostępności terminów w dni powszednie oraz w celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt pod nr tel: 534 902 777, bądź o maila na grupy@teatrmalegowidza.pl
Tak. Bilety można zwrócić najpóźniej dwa pełne dni robocze przed datą przedstawienia (np. bilety zakupione na weekend Widzowie mogą zwrócić najpóźniej do środy w danym tygodniu, kiedy odbywa się spektakl). Zwrot biletów należy zgłosić mailowo na adres bilety@teatrmalegowidza.pl podając numer rezerwacji.
W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów na inny termin, jeśli w repertuarze są dostępne miejsca. Informację należy zgłosić MAILOWO najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, na który mają Państwo zakupione bilety, PODAJĄC NOWY TERMIN spektaklu (wybrany wyłącznie z dostępnego repertuaru widocznego na stronie) i NUMER ZAMÓWIENIA. Bilety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie po podaniu wszystkich wymaganych informacji w wiadomości mailowej przesłanej do nas najpóźniej dwie godziny przed wydarzeniem.
Po rozpoczęciu spektaklu niewykorzystane lub nieprzeniesione odpowiednio wcześniej bilety tracą ważność.
Różnica w cenie biletów przeniesionych na inny spektakl nie podlega zwrotowi.
Bilety można przenieść na inny termin maksymalnie 3 razy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu.
Bilety przeniesione na inny termin nie podlegają zwrotowi.
Oczywiście. Nie ma potrzeby drukowania biletu.
Bilety mogą pojawić się na skrzynce mailowej w ciągu 3 dni roboczych od zakupu. Prosimy także o sprawdzenie SPAMu lub zakładki OFERTY, zdarza się, że bilety wpadają do tych kategorii. W razie problemów zapraszamy do kontaktu mailowego na bilety@teatrmalegowidza.pl
Bilet może zostać zarezerwowany do wykupienia w kasie teatru w dniu wydarzenia tylko w momencie, kiedy są dostępne miejsca na spektakl oraz po wcześniejszej konsultacji z Biurem Obsługi Widzów Teatru Małego Widza.
W tym momencie nie honorujemy Kart Dużej Rodziny.
Tak, mamy w teatrze zniżki na bilety dla osób z niepełnosprawnościami – w celu rezerwacji biletów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Widzów. Po przesłaniu do nas numeru legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności dla dziecka można uzyskać zniżkę na zakup biletów.
Dodatkowo na naszych profilach w social mediach prowadzimy czasem konkursy lub promocje dotyczące biletów – zachęcamy do obserwowania naszych stron.
Prosimy pamiętać, że nawet na dwie godziny przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie.
Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.
Bilety na spektakle można kupić na naszej stronie internetowej, wybierając zakładkę REPERTUAR z podziałem na sceny – Scena na Bednarskiej (instalacje teatralne), Scena na Jezuickiej (spektakle/koncerty).
Można także dokonać rezerwacji biletów telefonicznie: +48 512 622 215, bądź drogą mailową: bilety@teatrmalegowidza.pl. Rezerwacja telefoniczna lub mailowa jest ważna jedynie po otrzymaniu potwierdzenia ze strony Teatru drogą mailową.
Faktury wystawiamy na wyraźne życzenie Widzów, najpóźniej 7 dni od dnia dokonania płatności za bilety. Dane do faktury (nazwa firmy, dokładny adres, numer NIP) oraz numer rezerwacji, należy przesłać mailem na adres e-mail: info@teatrmalegowidza.pl