Prosimy pamiętać, że nawet na dwie godziny przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie.

W szczególnych przypadkach oraz po wcześniejszym powiadomieniu teatru istnieje możliwość wymiany zakupionych biletów na inny termin, wybrany wyłącznie z widocznego na stronie repertuaru, jeśli jeszcze są dostępne miejsca. Informację należy zgłosić MAILOWO najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, na który mają Państwo zakupione bilety, PODAJĄC NOWY TERMIN spektaklu (wybrany wyłącznie z dostępnego repertuaru widocznego na stronie) i NUMER ZAMÓWIENIA. Bilety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie po podaniu wszystkich wymaganych informacji w wiadomości mailowej przesłanej do nas najpóźniej dwie godziny przed wydarzeniem.

Po rozpoczęciu spektaklu niewykorzystane lub nieprzeniesione odpowiednio wcześniej bilety tracą ważność.

Bilety można przenieść na inny termin maksymalnie 3 razy w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu. Bilety przeniesione na inny termin nie podlegają zwrotowi.